Çöp Konteynerine Bırakılan Bebek Davasında İlk Yargılama Gerçekleşti
Konya'da çöp konteynerinin yanında bırakılan yeni doğan bebeğe ilişkin yürütülen davanın ilk duruşması gerçekleşti. Konya 1. Ağır Ceza Mahkemesi'nde yapılan duruşmaya, tutuklu sanıklar M.Y.O. ve S.G.N ile tutuksuz yargılanan R.O. ve avukatları katıldı. Duruşmada tanık olarak dinlenen A.D., olay günü, bebeği caminin karşısındaki çöp konteynerinin yanında bulduğunu ve durumu derhal sağlık ekiplerine bildirdiğini aktardı. Tutuklu sanık M.Y.O., S.G.N. ile sevgili olduklarını ve olay günü S.G.N.'nin doğum yaptığını iddia etti. M.Y.O, S.G.N.'nin kendisini arayarak bebeği zarar vermekle tehdit ettiğini söyledi. Eşine durumu anlatan M.Y.O, "Eşim bebeği geri götürmemi istedi. Birlikte caminin bulunduğu sokağa gittik. Caminin çevresinde insanlar vardı. Bebeği, birilerinin fark…




